czwartek, 21 listopada 2013

Autobusy w kosmosie

Zaczynam się robić sentymentalna i wzruszam się, kiedy kolejny klient przeprowadza się do domu, którego budowę organizowałam...
 
Rodzina Patyczaków (nie, nie nazywają się tak naprawdę, ale wszyscy są bardzo wysocy, co sprawiało pewne trudności w ustalaniu wysokości drzwi na ich budowę:-) zaprasza na parapetówkę.
 
Dla Mini Patyczaka, lat 5, zafascynowanego kosmosem, wymyśliłam dziś prezent. Dostanie takie plakaty, oprawione w białe ramki. Idealnie pasują do kolorów, które Mama Patyczak wybrała do jego pokoju - brązów i błękitów. I mam nadzieję, że za kilkanaście lat wyśle mi wiadomość z Kosmosu.
"Bo ja, jak będę duży, to będę prowadził autobusy w kosmosie"...Mini Patyczak jest o tym kosmicznie przekonany.
 
 
 
 

7 komentarzy:

  1. Świetna inicjatywa, podobają mi sie plakaty, gdyby nie prawa autorskie to bym sobie taki zafundowała na ścianie w antyramie, zwłaszcza ten pierwszy ;D pozdrawiam i inspiracji życzę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne te plakaty ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie motywy retro, dobra robota !


    parasole handlowe

    OdpowiedzUsuń
  4. Mozna zobaczyć gdzieś inne Towje prace ?

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, że nie dodajesz już swoich prac bo masz talent :]

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten drugi plakat mi się bardzo podoba, ten stary styl jest świetny !

    OdpowiedzUsuń